Felmérés

A személyes kapcsolat kialakításának és a pontos ajánlat érdekében, Projektjeinket helyszíni felméréssel kezdjük.

Tervezés

A szakma legtapasztaltabb és legtöbbet foglalkoztatott szakembereivel, tervezőivel dolgozunk.

Kivitelezés

Kivitelezési munkáinkat a megadott határidőre, mindenre kiterjedő infrastruktúránkat bevetve végezzük el.

Garancia

A felhasznált anyagok minőségétől függően akár 15 év garanciát biztosítunk.

Rólunk

Vállalkozásunk a kezdetekben egyéni kisvállalkozásként indult, de kitartó munkával mára a meghatározó Esztergomi építőipari cégek versenytársává vált. A vállalkozás legfőbb értékei a képzett saját munkaerő, a magas fokú gépesítés és a széles eszközpark mellett az a hozzáállás, minőségre való törekvés, amely valamennyi építkezés során áthatja a munkálatokat.

A referenciáink köre rendkívül sokrétű. Környékbeli családi házak, gyártó- és üzemcsarnokok, társasházak, irodaházak, bankok, szállodák is a cég hírnevét öregbítik.

A ma 12 főt foglalkoztató vállalat egyik különlegessége, hogy munkáit nem csak alvállalkozókkal végezteti, hanem legfőképp megbízható, saját munkaerőt használ. Vállalkozásunk méltán lehet büszke széles eszközparkjára is. A pir2 Kft. egyik fontos elve, hogy a vállalkozás partnerei és ügyfelei számára személyreszabott szolgáltatásokat kíván nyújtani.

A cél, egy hosszútávú, gyümölcsöző kapcsolat kialakítása. A vállalkozásnál a legfontosabbnak azt tartjuk, hogy a megrendelő az elvégzett munka után megelégedve távozzon. Tapasztalataink szerint az elégedett ügyfél a legjobb reklám. És ez valóban így is van, hiszen a cég egyre több új megrendelést kap. A pir2 Kft. története azt bizonyítja, hogy nagy igény van a piacon pontos, gyors és megbízható építőipari munkára.

Szolgáltatásaink:
Generál kivitelezés, Szerkezet építés, Szakipari kivitelezés, Szárazépítés, Épületvillamosság

Munkáink, amikre büszkék vagyunk

Korompai Gábor

Marketing

Hotel Thermal, Visegrád

Folyamatos karbantartási munkálatok a szálloda területén "0-24 service" szolgáltatással.

• Szobák és Apartmanok festése, tapétázása
  • Wellness részleg dekorációs festése
  • Szobák parkettázása
  • LVT "Luxury Vinyl Tile" padlóburkolat kialakítása
  • Szobák belső szigetelése YTONG MULTIPOR rendszerrel

A dunakanyar legimpozánsabb ***** Superior szállodájának folyamatos karbantartási munkálatai vállalkozásunk biztosítéka, hogy kivitelezéseink a legszínvonalasabb és legprecízebb megrendelőink elvárásainak is megfelelnek.

Büszkék vagyunk arra, hogy a Thermál Hotel Visegrád partnerei lehetünk immár 2013 óta.

Hotel Sylvanus Visegrád

Vállalkozásunk első nagy munkálataként örömmel emlékszünk vissza a 2006-os évre amikor is a Visegrádi Sylvanus Hotel új, 4 emeletes szárnyának festési és tapétázási munkálatait sikeresen kiviteleztük. Igazi kihívás volt számunkra megannyi társvállalkozással összehangolva a szoros határidőt betartani és párhuzamosan a magas megrendelői igényeknek eleget tenni.

2006-óta vállalkozásunk mottója:

"Merj nagyot álmodni, merj nagyot vállalni"

Esztergomi szerszámgépgyár

Laskai Osvát Antikvárium, Esztergom

Ryowa Hungary Kft.

Épület karbantartási munkálatok a gyár teljes területén

• Festés
  • Burkolás
  • Padlószőnyegek cseréje

Egy Japán autóalkatrész gyártó vállalkozás partnerének lenni garancia, hogy a precizitás és a minőség vállalkozásunk záloga.

Nautilus ételbár, Esztergom

• Teljeskörű étteremfelújítás és étterem kialakítása

Baráti felkérésnek eleget téve, szívvel lélekkel vállalt átalakítási munkálat, amelyet mindvégig abban a szellemiségben kiviteleztünk: "Mintha a sajátunk volna..."

Párhuzamosan több, nagyobb projekt mellett vállalt munkálatként bizonyítottuk, számunkra a kicsi vállalkozások is nagy odafigyelést kapnak. Hiszen minden munka egyedi és egyszeri, Mi pedig értékeljük azokat...

Ybl Palota 2016

Nagy megtiszteltetés volt számunkra, amikor szigorú pályázati feltételek teljesítését követően elnyertük a Budapesti Ybl Miklós palota földszinti üzlethelyiségének átalakítási munkálatait. A műemlékvédelem alatt álló épületben tudtuk bizonyítani, hogy vállalkozásunk óraműpontosággal tudta betartani és kivitelezni a műemlékvédelem szakemberei és a ház gondnoksága által együttesen felállított ütemtervet és határidőt.

Büszkék vagyunk, hogy Magyarország egyik, ha nem a leghíresebb építészének munkájához értéket adhattunk hozzá.

Gerberaud Ház

A Budapesti nagy múltú kávéházban elvégzett munkálataink ismét bizonyították, hogy a tiszta, precíz és pontos munkának nem kell cégér. Ajánlás útján kapott megbízásunk bizonyította, hogy stabil és megbízható cégként szereplünk partnereink tudatában.

Köszönjük az Önök bizalmát.

Ikerház generál kivitelezése.

Külfödön is megvetettük lábunkat. 2017-ben baráti ajánlás útján elnyert ikerház projektben bizonyítottuk, hogy vállalkozásunk megfelel a német elvárásoknak. Megrendelőinknek kulcsrakész házat adtunk át.

Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

2016 óta a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. partnerei vagyunk. Az Országban található 17 ügyfélszolgálati iroda időszakos és rendkívüli karbantartási munkálatai elvégzéséhez cégünk megbízható partnernek bizonyult. Telephelyeik korszerűsítésében a mai napig nem csak kivitelezőként hanem sokszor “ötletgazdaként" is szerepet vállalunk.

Köszönjük a NÚSZ bizalmát.

Magyar Közút Zrt.

2015-ben a Magyar Közút által kiírt pályázat sikeres elnyerése után vállalkozásunk rendszeres takarítói és karbantartói munkákat végzett több Budapest vonzáskörzetében található autópálya mérnökség telephelyén. Ezen felül sokszor rendkívüli megbízásokat is sikeresen elnyertünk többek közt Dunakeszi, Szentendre, Vác és Szigetszentmiklósi telephelyeken.

K+K Opera Hotel Budapest

Rendszeres, eseti és korszerűsítő munkálatok elvégzéséhez a K+K Opera Hotel is a pir2.eu Kft.-t választja immáron több mint 2 éve. Egy újabb referencia amire igazán büszkék lehetünk.